Urenregistratie en 3-partijenfacturatie
ZP-desk heeft met ZP-intermediair een volledig geautomatiseerde oplossing voor jou als intermediair of bemiddelingsbureau. Je kunt volledig automatisch de gewerkte uren en reiskosten van de door jou ter beschikking gestelde zelfstandige professionals aan klanten factureren.
De zelfstandige professionals registreren hun uren in ZP-intermediair en na goedkeuring van de uren wordt het facturatieproces omgedraaid. Je factureert vervolgens de zelfstandige professionals op basis van self-billing. Self-billing wordt ook wel ‘reversed billing’ of ‘reverse billing’ genoemd.
De zelfstandige professionals hoeven dus alleen maar uren te schrijven en geen facturen meer te maken. Je bedrijf en je klanten ontvangen op deze manier alleen correcte facturen die ook nog automatisch kunnen worden verwerkt.
Geen facturen die meer afgekeurd worden, elke dag inzicht in de gewerkte uren van je zelfstandige professionals en meer tijd voor je 'core business'.
Wat kun je ermee?
Maak vrijblijvend een afspraak voor een kennismaking en een eerste oriëntatie.
Vul meteen het onderstaande formulier in en we komen graag langs om meer over onze oplossing te vertellen.