Urenregistratie en 3-partijenfacturatie

voor intermediairs

ZP'ers voeren eenvoudig hun gewerkte uren in
Gewerkte uren laten goedkeuren door de eindklant
Volledig geautomatiseerd urenregistratie- en facturatieproces
Een intermediair werft zelfstandige professionals voor opdrachten bij haar klanten. Geschikte kandidaten zullen niet bij de intermediair zelf ter beschikking worden gesteld maar gaan via de intermediair aan de slag bij andere bedrijven. De kandidaat heeft een overeenkomst met de intermediair en de intermediair heeft een overeenkomst met haar klant waar de kandidaat ter beschikking wordt gesteld. De intermediair neemt alle wervingsactiviteiten, contractuele en administratieve handelingen voor haar rekening en ontzorgt zo haar klanten.

Urenregistratie en 3-partijenfacturatie

ZP-desk heeft met ZP-intermediair een volledig geautomatiseerde oplossing voor jou als intermediair of bemiddelingsbureau. Je kunt volledig automatisch de gewerkte uren en reiskosten van de door jou ter beschikking gestelde zelfstandige professionals aan klanten factureren.

De zelfstandige professionals registreren hun uren in ZP-intermediair en na goedkeuring van de uren wordt het facturatieproces omgedraaid. Je factureert vervolgens de zelfstandige professionals op basis van self-billing. Self-billing wordt ook wel ‘reversed billing’ of ‘reverse billing’ genoemd.

De zelfstandige professionals hoeven dus alleen maar uren te schrijven en geen facturen meer te maken. Je bedrijf en je klanten ontvangen op deze manier alleen correcte facturen die ook nog automatisch kunnen worden verwerkt.

Geen facturen die meer afgekeurd worden, elke dag inzicht in de gewerkte uren van je zelfstandige professionals en meer tijd voor je 'core business'.

Maak een afspraak


Actuele management informatie

De intermediair heeft via zijn dashboard actuele informatie over de gewerkte uren van de zelfstandige professionals die zijn ingehuurd en kan op basis van deze informatie tijdig bijsturen.
Het proces van urenregistratie- en facturatieproces is volledig geautomatiseerd. Het afkeuren van foutieve facturen en het verwerken van correctiefacturen zal daardoor nagenoeg niet meer voorkomen. Dit voorkomt een hoop administratieve rompslomp.
De zelfstandige professionals registreren alleen hun gewerkte uren in ZP-plus. Het is voor hen dus niet meer nodig om zelf facturen op te stellen en te versturen. Ook het maken van correctiefacturen behoort tot het verleden en dat scheelt veel tijd die besteed kan worden aan declarabele uren. Zij ontvangen namelijk een factuur van de intermediair op basis van self-billing.
In control
Minder afgekeurde facturen
Tijdsbesparing

Wat kun je ermee?

  • Verstuur verzamelfacturen of een factuur voor elke zelfstandige professional
  • Automatisch meesturen van urenstaten
  • Uren vooraf laten goedkeuren
  • Voor elke zelfstandige professional een eigen omgeving om uren te registreren 
  • Afspraken in de overeenkomst worden hergebruikt voor volgende facturen
  • Budgetbewaking met notificatie
  • Verstuur betalingsherinneringen
  • Ontvang facturen van de zelfstandige professionals als op basis van self-billing
  • Dashboard met uitgebreide rapportages
  • Goed beveiligd met Multifactor Authenticatie
  • Meertalig: Nederlands en Engelse versie

Maak vrijblijvend een afspraak voor een kennismaking en een eerste oriëntatie.

Vul meteen het onderstaande formulier in en we komen graag langs om meer over onze oplossing te vertellen.